28 Ağustos 2014 Perşembe

Loreal Paris Nude Magique CC Cream Anti- Redness

Hayatımda ilk defa bir makyaj ürününü hiç çantamdan çıkartmadım ve düzenli olarak hiç değiştirmeden kullandım..

Normal zamanda hep fondöten kullanan birisiyim ancak yaz gelince elim fondötenden ziyade ince yapılı pudralara veya stick fondötenlere gidiyordu..

Fondötene bir alıştınız mı pudraya eliniz daha az gittiğinden midir nedir ikisi de bana hafif geliyor ancak yazın da fondöten kullanmak istemiyordum..

Cildimde sorun olmamakla beraber malesef kırmızı lekeler mevcut.. BB ler CC ler havada uçuşurken ben hep uzaktan izledim. Ancaaaakkk ne zaman ki ciltteki kırmızılıkları örtmek amaçlı bir ürün çıktı ve üstelik bu ürün fondöten yapısında ancak fondöten değil bakım yapan bir kozmetikti işte o zaman uzaktan izlemek yetmedi bana!

İşte bu harika ürünle tanışmam hatta ve hatta çevremde bulunan arkadaşlarıma zorla kendi cilt şikayetlerine göre bu ürünün diğer elemanlarını aldırmam böyle oldu.. :)

(Bu serinin yeşil, mor ve somon renkleri olmak üzere toplam 3 rengi bulunmakta, cilt şikayetlerinize göre inceleyin derim..)


Vaadettikleri:


İçindekiler:


Ürünün ambalajı ince uçlu ve buna gerçekten çok memnun oldum! Çünkü ürünün yapısı çok sıvı yapıda ve testerını denerken (kendisi ince uçlu ambalaja sahip değildi) çok fazla ürün gelmişti..

Ambalajından ilk çıktığında yeşil olan bu ürün cildinize uyguladıkça renginizi almakta..


Aşağıda ise cildimde bir şey yokken (ÖNCE) ve ürünün cildime uygulanmış hali (SONRA) fotoğrafları bulunmakta:

1-



2-



 Sizin CC krem deneyimleriniz nedir?

Bu seriyi kullandınız mı?

Siz hangi markalarınkini kullanıp beğendiniz? / beğenmediniz?

Bu arada unutmadan, ürünü Gratis'ten 30 TL ye yakın bir fiyata aldım..


- HK!

21 Ağustos 2014 Perşembe

Kombin - 25 Then I wished that I could come back as a flower

Bayılarak seçtiğim bu çiçekli ceketim sonunda elime ulaştı!

Elime ulaşmasıyla hemen giymem bir oldu ve Stevie Wonder' ın Come Back as a Flower şarkısının ilhamıyla günün kombini oldu!





Elime ulaştı diyorum çünkü son zamanlarda sık sık girip alışveriş yaptığım Sheinside' dan sipariş vermiştim. Hatta aynı ceketi meşhur blogger Tuula Vintage' ın üzerinde görüp daha sonra ASOS' un sitesinde de 2 katı fiyatına görüp sizinle paylaşmıştım.

Ürünü sitesinde incelemek isterseniz tık tııııkkk!



Ceket: Sheinside
İnci detaylı beyaz askılı: Twist (eski sezon)
Siyah kumaş pantolon: İpekyol (eski sezon)





Ceketi nasıl buldunuz?

- HK!

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

16 Ağustos 2014 Cumartesi

Kombin - 24 My tee is better than yours!

Sıla' nın yani nam-ı değer biricik Fashion by Siu' muzun Zeynep ile yani Fashion by Zeto ile ortak çalışması olan TWO Siu & Zeto ' yu keşfettiniz mi?

Keşfetmediyseniz üzerimdeki bu harika tshirtü gördükten sonra hemen keşfetmeniz lazım..!
Elime ulaştığından beri severek hatta bayılarak giyiyorum.. Özellikle Karl Lagerfeld hayranı olduğumu bilen Sıla bunu tahmin edebiliyordur :))
Bu 2 genç bayan sadece esprili tshirtler değil aynı zamanda harika espadriller de yapmakta!


Üzerimdeki diğer harika şey olan beyaz ceket ise daha önce yazdığım Temmuz Alışverişleri yazısından hatırlayabilirsiniz!

Evet sonunda Sheinside siparişim elime ulaştı ve yine beklediğimden çok güzel çıktı!

Sitesinden ürünü incelemek isterseniz tık tıııııkkk!


Sitesinde görüldüğü gibi bende boyfriend jean ile kombinledim..
Rahat - şık akşamlarda kullanmak için şimdiden vazgeçilmezim oldu!






Ceketin arkası:


Ceket: Sheinside
BF Jean: Twist (eski sezon)

Mutlu haftasonları!

- HK!

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe

14 Ağustos 2014 Perşembe

Mini Alışveriş: Eda Taşpınar Doğal At Kılı Fırçası

Bir süredir piyasada bulunmayan Eda Taşpınar' ın ilk günden beri üzerine basa basa güzellik sırları arasında ilk sıralarda gösterdiği Doğal At Kılı fırçasını görünce dün hemen bir tane kaptım!


Bulup alınca benim çok merak ettiğim bu ürünü benim gibi merak edenleriniz varsa sizlerle de paylaşmak istedim..

Fırçanın amacı kan dolaşımını hızlandırıp selülitlere karşı savaş açmak..
Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kuru bir şekilde kullanılması önerilmekte..

Eda Taşpınar' ın bizzat ağzından önerileri:


Uygulama şekli:


 Fırça:

Fırçanın kılları yumuşak olmamakla beraber canınızı acıtacak kadar sert değil..
Arkasında rahat tutmanız için bir destek bulunmakta:



Dün akşam ilk defa uyguladım, sonuçlarını sizlerle paylaşacağım.. ;)

Ben Gratis'ten aldım, fiyatı 39 TL idi..






- HK!

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Panama Jack Dark Tanning Oil SPF 4

Çok memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istiyorum:

Panama Jack Dark Tanning Oil SPF 4 bronzlaşmaya yardımcı güneş yağı .

Eda Taşpınar' ın bronzlaşmaya yardımcı güneş yağından almak istiyordum ancak o ürünün SPF lisi kalmamıştı. Ben de yarı fiyatına olan bu ürünü görünce tercihimi Panama Jack markasından yana kullandım..


Neden memnun kaldım?:

Kısa sürede öyle güzel bronzlaştırdı ki..! Zaten esmer olan ten rengine sahibim ancak bu yağı kullanmadan önce bu kadar kısa sürede bu kadar güzel bronzlaşamıyordum. 

Bu yağdan önce ilk aşama olarak mutlaka kızarıyordum ancak yağın etkisinden midir bilemiyorum direkt olarak çikolata rengini aldım :)

Kokusu rahatsız etmiyor ve güzel..

Yağın ayrıca SPF 4 özelliği olması da güzel. Ancak siz kendi ten renginize göre altına mutlaka bir destekleyici SPF ürün uygulayın lütfen..  Güneş korumasında 4 faktör ürünler malesef pek yeterli değil! Güzelleşelim derken sağlığımızdan olmayalım..

Sprey formda olması çok pratik. 

İçinde bronzlaşmayı kolaylaştırıcı kakao yağı ve başka doğal yağlar bulunmakta. Aloe da diğer bulunanlardan.. Bu nedenle olmalı ki cildinizi kurutmuyor..

Gratislerde satılıyor, fiyatı indirimli olarak 14 - 17 TL gibi bir şeydi..

Vaadettikleri:


İçindekiler:


Siz Panama Jack markasını denediniz mi?

- HK!

5 Ağustos 2014 Salı

Tatil Günlüğü

Tatilde şehirden uzaklaşanlardandım ben de..

Makyaj yapmaya başladıktan sonra gidip de yanıma kozmetik almadığım ilk tatilim diyebilirim rahatlıkla..

Kozmetik namına yanımda olanlar sadece güneş koruyucu ürünlerdi:

Dermalogica güneş koruyucu mendiller ( SPF 15 ), Bioderm güneş koruyucu krem ( SPF 30 ), Clinique City Block Sheer ( SPF 25 ), Panama Jack Bronzlaştırıcı Güneş Yağı ( SPF 4 ).

Hepsinden çok memnunum!


Şimdiye kadar giydiğim en rahat tatil pantolonunu gidiş ve dönüş yolculuğunda tercih ettim. (Desenli pantolon: H&M - şu anda indirimde ya da sezon ürünleri arasında).

Birkenstocklarla geç tanışanlardanım. 
Normalde taban düşüklüğü ve baş parmağımın kenarında sivri burun ayakkabı giymekten dolayı çıkan kemik rahatsızlığım var ayağımda. Bu nedenle her ne kadar dirensem de daha fazla karşı koyamadım Birkenstocklara! 
Ortopedik oluşu malum.. Bunun yanı sıra bendeki modelini bahsettiğim yandan kemik çıkmaya da öneriyorlar. Parmak arası kısmının kalın lastik oluşu iki parmağı birbirinden uzaklaştırıp bu kemiğin oluşumunu engellemeye destek oluyormuş.
İlk giyişimde mahvetti beni, o da içe basmamdan dolayı.. Sonra alıştı ayağım ve ayağımdan hiç çıkarmak istemiyorum.. 

Oje olarak ise tatilde capcanlı renkler kullanmaya bayılıyorum!
Bu sefer Pastel ojenin 41 numaralı ojesini tercih ettim.


Tatilde Ege bölgesinde gittim, kabakçiçeği dolmasını mutlaka denemek istiyordum.
Tatilde bu lezzetli tadın yanı sıra ısırgan otlu naneli reçel, kumquat (kamkat) reçeli, kantaron bitkisi, karadut suyu vb tatlarla da tanıştım.


Tabii bu güzel lezzetlerin sonu dönüş günü akşam yemeği olarak pişirdiğim " eat clean " tarzı bir menü ile sonlandı :)

Tarif önerisi:

Çektirme yöntemi ile pişirdiğim kepekli spaghettinin suyunun uçmasına çok az kala içine cherry domatesler atıp biraz ısınmasını ve yumuşamasını sağladım. Daha sonra tabağa alıp light ton balık ile karıştırdım.
Yarım avocado ve 1 bütün ceviz ile birlikte sunumunu yaptım.


Sizin tatiliniz nasıl geçti?  :)

- HK!

1 Ağustos 2014 Cuma

Maybelline Baby Lips Lip Balm Çeşitlerini Uygulamam ve Yorumlarım

Merakla beklenen hatta sabredilemeyen ve pek çok siteden vs sipariş verilen Maybelline Baby Lips dudak nemlendiricileri..

Sonunda geldiler ve drug storelarda satılmaya başlandılar!


Yukarıda ki fotoğrafta yer alanlar bildiğim kadarıyla Türkiye'ye getirilen tüm çeşitleri oluyor..

Aşağıda ise mağazalarda göreceğiniz şekilde paketli hallerine örnek 2 çeşidini görüyorsunuz:



 Vaadettikleri:


İçindekiler:


İlk olarak Intense Care çeşidini denemek üzere açtım:






Özellikle "Intense Care" (Yoğun Bakım) olduğu için büyük umutlarla açıp kullandığım için midir nedir bilmiyorum ama ilk denememde Maybelline Baby Lips bende kocamaaaannn bir patlamış balon etkisi yarattı! Daha sonra kullanmaya devam ettikçe beğenmeye başladım. Yine de daha iyileri mevcut..

İşin ilginci şu ki renkli olanların nemlendirmesini daha çok sevdim!

Değişik bir kokusu var ama baskın değil..

Renk vermiyor ama verdiği parlaklığı çok sevdim!

Diğer çeşitlerine bakalım o zaman.. :

Cherry Me:

Eskiden kırmızı renkli lip balm denilince Nivea Cherry vardı :)
Onu anımsatan bir lip balm olmuş. Bu nedenle en çoktercih edilecek renginin bu olacağını öngörüyorum..

Kokusunu çok beğenmedim ama kirazlı lipbalmların ortak sorunu olan "şurup gibi koku"ya çok bulaşmamış..

Nemlendirmesi ilk bahsetmiş olduğum sarı ambalajlı çeşidinden daha iyi.

Ben bu ürünü dudağımda uygularken az ürün uyguladım, siz daha koyu da kullanabilirsiniz..





Pink Punch:

Kokusunu en çok beğendiğim olan bu çeşidi oldu.
Ancak rengi benim saç rengime pek uymamakla beraber mor alt tonlu rujlarımdan önce bakım amaçlı kullanmayı planladığımdan pek dert etmedim :)







Peach Kiss:

Günlük hayatta ve daha çok yazın kullanmayı planladığım renk bu renk olacak sanırım..

Kokusu diğer iki renkli kardeşi gibi baskın değil..

Nemlendirme özelliği kardeşleri ile aynı.





Intense Care yani sarı ambalajlı olan renksiz çeşidi gibi 2 renksiz çeşidi daha var serinin, onlar da aşağıda:

Hydrate:



Mint Fresh:



Bu diğer 2 renksizi henüz denemedim, deneyince muhtemelen bu yazıya "EDIT" ibaresi ile yorumlarımı eklerim..

Bu rengarenk lipbalmların makyaj masalarımızı ve çantalarımızı renklendireceği kesin...
Benim makyaj dolabımı nasıl renklendirdiği aşağıda :)


Sürprizi ise sona sakladım!

Aşağıdaki hiç açılmamış paket ise ileride yapacağım blog hediye çekilişinde yer almak üzere yedeğini almış olduğum çeşidi ;) Çekilişi beklemekte.. :))
Çekilişte diğer olacaklar şimdilik sürpriz olsun..

Yaz tatili dönemine denk geldiği için çekilişin zamanına karar veremiyorum..
Bununla ilgili yorum kutucuğuna kendi fikrinizi yazar mısınız? :)


Siz Maybelline Baby Lipslerden denediniz mi?

- HK!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...