1 Ağustos 2010 Pazar

Brezilya Fönü Yaptırıyorummm

EDIT - Biraz daha araştırdım da Brezilya Fönü işini, yani forumlardan vs okudum yaptırıp çok pişman olanlar var. Hmmm vazgeçsem mi acaba? Her an caymak üzereyim :)))

Brezilya Fönü olarak tabir edilen 12 hafta boyunca saçları fönlü olarak dolaşmak isteyenlere yapılan saç uygulamasını yaptırmayı düşünüyorum. Randevumu aldım şimdilik:)

Ne zamandır yaptırmak istiyordum ancak kısacık saça bile 800 - 900 TL gibi bir fiyat biçtiklerinden "O paraya biraz daha koyar LV alırım yhaaa" deyip geçiyordum :)) Brezilya fönü yaptırmak istediğimi bilen arkadaşım bana bugünlerde bu konuda yapılan kampanyalardan bahsetti. Hani şu topluca indirim yapılıp satın aldığım sitelerden varmış, işte onun linkini yolladı bana. Eh artık yaptırmam lazım dedim bende :))

Gisele Bünchen, Halle Berry, Jennifer Aniston gibi ünlülerin saçlarının nasıl dümdüz ve parlak olduğunu merak ediyordum meğer onlarda bu yöntemi tercih ediyorlarmış.

Hakkında biraz araştırma yapmamın ardından saçlara aynı zamanda bakım yaptığını da okudum. Bir de ağır kimyasallar yokmuş.

Saçlarım çene hizzasında Bob kesim, biraralar kendim fön çekip işi kurtarıyorsum ama malesef nedense artık sıcaklardan mıdır bilinmez beceremez oldum. Sürekli fön çektirmeye başladım. Kendiniz fön çekseniz bile o kadar çok nem var ki tutmuyor... E durum böyle olunca en azından 12 hafta boyunca yaz sıcağını fön çektirme derdinden kurtarır ve saçlarımda o zamana kadar uzar, kendi doğal dalgasından yararlanırım diye düşündüm...

Brazilian Blowout 2.5 saat süren ve 12 hafta boyunca saçları düzleştiren bir yöntemmiş. Artık yaptırdıktan sonra hangi işlemler yapılıyor, nasıl oluyor, saça zarar veriyor mu anlatırım :)

Ama eğer daha önce yaptıran veya çevresinden biri yaptıran varsa benimle paylaşsın bakalım tecrübelerini :)

46 yorum:

Zuzu dedi ki...

Mutlaka mutlaka yazmalisin oncesini ve sonrasini cok merak ettim =)

Eminim cok guzel bir uygulamadir =)

Hello Kitty dedi ki...

normalde gittigim kuaforler "biz kesinlikle tavsiye etmiyoruz saca cok zarar veriyor, hatta o yuzden bizde boyle bir uygulama yapmıyoruz" diyorlar ama bence surekli fon cektirmek te cok zararlı..
adım adım anlatırım canım :)

Venuste Hayat dedi ki...

benim yengem kuafor ve bu tarz islemler icin her ne kadar agir kimyasallar kullanilmiyor dense de iceriginde mutlaka kimyevi maddeler mevcut diyor. tipki perma gibi... bende istiyordum ama bu kimyevi seyler yuzunden pek bi cekiniyorum...

Hello Kitty dedi ki...

bencede kesin vardır cunku bir sacın 12 hafta boyunca fonlu kalması dogal yollardan asla elde edilemez gibi geliyor bana..
ama sonucta perma vs yaptıranlarda var. dedim bi deneyeyim :)

hnd dedi ki...

ben de epeydir düşünüyordum. umarım iyi sonuçlar alırsın. sana bağlı olaraktan ben de yaptırırım :)

Hello Kitty dedi ki...

hala yaptırsam mı yaptırmasam mı diye dusunuyorum...
sanırım simdilik ertesem daha iyi olacak.. randevuyu aldım ama iptal ettirsem mi diye gidip geliyorum :))

ElanorTiwele dedi ki...

straight therapy düşünüyordum ben de
umarım çok güzel olur

Hello Kitty dedi ki...

straight therapy daha zararlı diyorlar..
brazilian blowout ta onun icerdigi kimyasallar yokmus.

Dimple dedi ki...

eğer saçın normalde biraz dalgalı ise saçın uzadıkça dipleri çok kötü görünüyormuş, ben denemedim ama bu eleştriyi duydum.

Abuk Kraker dedi ki...

duygucum hayırlı olsun
benim de aynı tarz kesim saçlarım ve bende bıktım hem fönden hem sıcaklardan.
hangi siteden ne kadara aldın acaba bi çıtlatsan :)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

saçların dalgalı mı kıvırcık mı merak ettim,bence denenebilir yapranma olursa bakım yaptırırsın olmaz mı?

Hello Kitty dedi ki...

@ Dimple, cok kıvırcık saclılarda gecerliymis bu. bende bir sorun olmaz diye dusunuyorum. benim icin onemli olan saclarıma zarar vermesin.

@ abuk kraker, google a Brazilian Blowout ve ulus kevin kuafor yaz butun kampanyalar geliyor.

@ stil sahibi bayanlar, sacları dokuyormus sanırım ondan korktum ben :( geri donusu olmaz falan.. saclarım bukleli desem :)

Dee Makeup dedi ki...

canım, aynı dertten muzdaribim. bu aylar berbat geçiyor benim için, her sabah fön çekiyorum ve evden çıktığım gibi bozuluyor :( eğer yaptırıp memnun kalırsan, hemen gider yaptırırım valla! yorumlarını merakla bekliyorum :))

Hello Kitty dedi ki...

bilemiyorum hala ikilemdeyim.. belki biraz kaydırabilirim randevumu ileri tarihlere. mesela tatile gidip geldikten sonraya..

FashionliciousGirl dedi ki...

benim kuzenim geçen hafta yaptırdı.tesadüfe bak=) şu an saçları gayet güzel duruyor hiç bir şikayeti yok hatta dün bende normal föne gittim akşam olduğunda bozulmuştu benimki kızıki hala dümdüz:)

eray dedi ki...

Kuaförler, bu işlemi yapacak kişinin seçilmesi sırasında çok dikkatli davranılması gerektiği uyarısında bulunuyor. Popülerleşmesiyle artık birçok kuaförde uygulanan teknikte kimyasalların yanlış karıştırılması ve kullanılması saç dökülmesi ve kelliğe neden olabiliyor.

bunuda okumanı öneririm:)

Hello Kitty dedi ki...

@ fashionlicious girl, brazilian blowout mu yaptırdı o da yoksa baska bir sey mi loreal vs gibi?

@ eray, okudum okumaz mıyım. ondan korkuyorum bende. ama kuafore guveniyorum, ulusta guvenilir bir kuafor.

Başak dedi ki...

Bence permayla aynı mantık bu :) Ben olsam bi kerelik denerdim, saç bu nasılsa uzuyor kestiriyorsun.

Bu arada, oje blogu açtım, takip edersen sevinirim :)
http://ojevitrini.blogspot.com/

Hello Kitty dedi ki...

evet evet yaptırmayı dusunuyorum artık ama tatilden dondukten sonra eylul sonu gibi

seda dedi ki...

1- ben de çok istiyorum, saçlarımın dalgası çok hoş ama ön kısımlarına şekil vermekte bazen zorlanıyorum. ön kısmına yaptırıyım diyorum. sora cayıyorum hep..

2-"biz kesinlikle tavsiye etmiyoruz saca cok zarar veriyor, hatta o yuzden bizde boyle bir uygulama yapmıyoruz" diyor tümmm kuaförler, mahalle berberi de erdem kıramer de..

3-saçların ince telliyse sakın sakın sakın yavlarırım yaptırma. innncecik bi saç oluyor, değil volüm ve kabarma, saç saçlığından bihaber duruyor. arkadaşım yaptırdı, deli gibi pişman..
ama saçların kalın telliyse ve gürse yaptır:)

bu ne yaman çelişki, hem çok zararlı diye korkuyorum hem de çok istiyorumm:))

muckk der öper, sonuçlarını beklerim! inşallah harika olur:)

Hello Kitty dedi ki...

sedacıgım dedigin gibi butun kuaforler sakınnnn diyorlar. diyorum acaba bazen kendilerine fon icin gelen musterisini mi kaybetmek istemiyor?? :)
saclarım aslında kalın telliydi ama en son saclarımı kestirmek icin gittigimde saclarınız ince telli dedi kuaforum :-S acaba fon cektire cektire bu hale mi geldi :(
bakalım eylulun son haftası yaptıracagım. hem kısın okul zamanı fon pesinde kosmamıs olurum :D

seda dedi ki...

hadi bakalım, sen bşi yaptırıyosan bi bildiin vardır canım benim.. sen dene, sıra bizde:))

Hello Kitty dedi ki...

ne bileyim sanki brazilian blowout markası bana zararsız gibi geldi. icinde digerlerinde olan o cok zararlı kimyasal yokmus cunku. bir de olsa jennifer aniston ın saclarına bir sey olurdu seneleeerrdirr dedim :)))

seda dedi ki...

:))) evet evet, diğer o straight theraphy'lere falan oranla daha profesyonel bi uygulamaymış. ay ben de bi bakimm:)) muckk!

Hello Kitty dedi ki...

hadi onlar da profesyonel olsa bile o zararlı maddeden varmıs. aman uzak dursun bizden :))))

Adsız dedi ki...

http://10dakikagecikiyorum.blogspot.com/
okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. benim blogum falan değil buarada tamamen bir araştırma ürünü=)

Hello Kitty dedi ki...

harika bir blogmus bayıldım! cok tesekkur ederim..

FashionliciousGirl dedi ki...

evet evet brezilya fönü yaptırdı.o da çok düşünmüştü ama sonunda karar verdi ve çok memnun:)

Hello Kitty dedi ki...

ay cok sevindimmmm.. bende tatilden doner donmez ilk isim yaptırmak olacak yehuuu :))) tesekkur ederim canım bu arada :)

blair dedi ki...

yaptırdın mı diye merak ettim. bnmde saçım çok dalgalı ve bob kesimim var. şöyle saçım hep düz olsa ne güzel olur!!!!

Hello Kitty dedi ki...

haftaya, buyuk ihtimalle 23 unde yaptııyorum. yarın obur gun randevumu alacagım.

miss_patasana dedi ki...

Merhabalar,

Ekim oldu, çok merak ediyorum saçlarınızı yaptırdınız mı?

Benim saçların bioform lu gibi bir dalgaya sahip. banyodan sonra elimde 3 çeşit fön fırçası, profesyonel saç kurutma mskinası. önce kendim fön çekerek kurutuyorum. sonra da ufacık nemde kıvırcıklaşmaya başlayan saç diblerime babyliss maşa yapıyorum sağlamlaşsın diye. her haftasonu fön çektiriyorum. nemde bir saniye dayanmuyor saçlarım. dipler kıvır kıvır. nefret ediyorum diyebilirim uzun ve dalgalı saçtan. ve bir de ince telli tabii :(

Hello Kitty dedi ki...

kusura bakmayın ama sizin gibiler yuzunden blogumu kapatma kararı aldım iste...
1 haftadır brezilya fonunu anlata anlata elim yoruldu...:

http://lifewithhk.blogspot.com/search/label/brezilya%20fonu

wooman dedi ki...

wooman kuaför olarak brazilian blowout işlemini yapıyoruz.Kesinlikle saça bir zararı yok.Ayrıntılı bilgi için 0312-222 23 33

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Brazilian Keratin Treatment'i Şişli de bulunan Last Point adlı güzellik salonunda yaptırdım ve çok da memnun kaldım. Saçlarım eskisinden daha canlı, parlak ve dümdüz görünüyor.:) Ben bu işlemi yaptırmadan önce çok araştırdım..Bu arada Last Point Brazilian Keratin Treatment için en iyi marka ürünü kullanıyor ve fiyatları da çok uygun. Düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. 0212 219 91 36 - 37

Adsız dedi ki...

funda

arkadaşlar ben yaklaşık 3 hafta önce bursada brezilya fönü yaptırdım.Benim gittiği kuaför isim yapmış bir kuaför.Saçlarım kabarık,tülerik ve inanılmaz elektiriklenen bi saç tipi.Çok kararsızdım.Ama iykide yaptırmışım.İnanılmaz güzel.Saçınızı yıkıyorsunuz ve kurutuyorsunuz.Fön çekilmiş gibi.Yanlız özel şampuanı ve kremi var.Başka şampuan veya krem kullanmıyorum

Adsız dedi ki...

ben bugün yaptırdım...yarın işlemin 3.günü...
yarın dan sonra yıkayabilirim...
sizlere sonucu bildiririm..
uzun araştırmalar sonucunda yaptırmaya karar verdim...

écér dedi ki...

merhabalar,
ben de bu hafta sonu brezilya fönü yaptıracağım. randevumu aldım ama hala kararsız olduğum için araştırma yapıyorum. bu sırada blogunuzu gördüm. yazılanların çoğunun olumlu olduğunu duymak biraz da olsa içimi rahatlattı. umarım ben de sorun yaşamam. çünkü en büyük korkum zaten uçları çok yıpranmış olan saçlarımın zarar görmesi.. olumlu-olumsuz sonuçları paylaşabilirim isterseniz

ceren dedi ki...

kızlar ben perma yaptırmıstım saçlarım o kadar guzeldiki şimdi o kadar cansız ve yıpranmış bir halde. brezilya fönü içinde aynı şeyi diyorlar. kaçınmak lazım. ayrıca saçlarımıda boyatmak istıyorum ama zahmetinden kaçınıyordum şimdi Şimdi Koleston köpük boya diye bir şey çıkarıyormuş diye duydum. Akma, damlama gibi problemleri ortadan kaldıracak yeni teknoloji bir ürün olduğunu söylüyorlar. oldukça pratik bir şey olsa gerek. Siz bu konuda bir şey duydunuz mu? Öyle bir şey olursa süper olur gibi geldi bana, hemen deneyebilirim.

Adsız dedi ki...

funda bursada nerde hangi kuaföre yaptırdın? fiyatı nedir? acaba..

Adsız dedi ki...

kızlar brazilian blowout en iyi şekilde yapiyorum ve bütün müşterilerim çok memnun yaptırıp memnun kalmayan bayanların saçlarına mutlaka farklı 1 ürün kullanmişlardır (KEVİN) :)

Sena dedi ki...

Bende 19 Mayıs 2011 tarihinde yaptırdım ve tam 6 ay boyunca kullandım. Bence kimse iyiyidi kimse kötüydü demesin herkesin saç kökü farklı ve ben çok memnun kaldım. Bu yuzden herkes birilerinden yorum gorup karar vermemeli. Kimi saç bu tarz işlemleri kaldırmazken kimi saç da bu işlemlerden oldukça iyi sonuçlar alıyor. Benim saçım için çok ideal ve ben işe sabaha karşı gitmek zorunda kaldığım için boyle bir yonteme başvurdum. Saçlarıma keratin yüklendiği için uzadı ve çok parlak bir görüntüsü oldu. Tabi 6 ay dan çok fazla bir zaman kullandım. Bu Cumartesi tekrar ikinci için gideceğim. Seyahatlerde kapı kapı kuafor aramak zorunda kalmıyorsunuz. :) Bunuda unutmayın

zeze dedi ki...

bnce herks yaptırmalı ben yaptrdım we cok memnunm yasasın düzleştiricilere elvedaaa :) zeze

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben cuma yaptırdım 3 daha dun yıkadım ve sonuç az biraz hayal kırıklıgı...yanı normalde sacımı fon cektırmezsem acık bırakamazdım,bugun acık bırakabıldım ama dum duz degıl kabarık duz:(

ESRA dedi ki...

BURSA DA YAPTIRAN ARKADAŞLAR KUAFÖR İSMİ DE VEREBİLİR Mİ?
ZAFER PLAZADA İYİ DİYE DUYUYORUM,FAKAT BENDE CESARET EDEMİYORUM HENÜZ

sevda dedi ki...

ben geçen sene beox marka yaptırdım, 1 sene ye yakın kullandım ve çok memnun kaldım..şimdi aynı marka 1 gun sonra yıkananını çıkartmış pzt yaptıracam çok daha kolay ...sonucu yazarım.ama benim araştırmalarıma göre en iyisi juvena, BİLGİNİZE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...